sobota 2. února 2019

...trocha rodinné historie

v letošním roce.
Mám na to dneska náladu. Melancholickou....

Loni, kdy republika slavila 100, aj. významná data s osmičkou na konci letopočtu, měla moje maminka 88 roků....


A můj muž měl 75 /....pan Há..../

dvacetiletý....


36.....to jsem si ho brala za muže....


 Letos jsou další významná data naší rodinné minulosti. Letopočet s devítkou na konci....

                                            Před 105 let, v květnu, se narodil otec pana Há....


Před 100 lety, v září, se narodila maminka pana Há....


A před 90ti lety se v září narodil můj tatínek, bohužel už dlouho není s námi....


A v roce 1899 se narodil můj děda i babička, rodiče mojí maminky.


A nakonec jen poznámka. Dneska má 70 let moje sestra Ludmila, já budu mít 65 za pár dní...To se nám to sešlo....

Venku je mlha a hustě prší.

Tak zase někdy se starými fotkami.....
Pa.



2 komentáře:

  1. Melanchóliu neznášam, pri takomto spomínaní mi to bez sĺz nejde :-(
    Prajem všetko najlepšie k blížiacim sa narodeninám!
    Ja si na 65 počkám do novembra :-)
    Páááá

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer, sem na blog jsem asi nepsala, ale tento článek mě zaujal. Já za sebe říkám, že vzpomínat by se mělo a dělám to hlavně ústně. Já už rodiče dávno nemám, prarodiče - ani nemluvím. Všem jsem při jejich výročí dala vzpomínku do novin, rodičům opakovaně, pokud jsem odhadla, že jsou ještě lidé, kteří si na ně pamatují. Také vždy s fotkou, teď už to bude asi jen moje maminka. Pokud je někdo, kdo vzpomíná, ti zemřelí stále "žijí". Vám přeji k narozeninám hlavně zdraví a pohodu. Jana :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...