pondělí 11. února 2019

...když úřednice

v bance udělá chybu, je to skoro normální...Kdyby se to stalo mně, už bych zase platila nějaké penále...
No nic, zajela jsem do banky a dala to do pořádku, ani se neomluvily....

Pan Há šel pro chleba a pečivo, pro Celaskon do Max lékárny a já si zlepšuji  náladu čtením a prohlížením.

Vložím sem zase jedno video, jak se v Číně slaví / Nový rok ???? /, spíš kvůli těm "nápadům" na vaření. Moc se mi líbí červené plněné taštičky vařené v páře, pečené plněné kytičky aj. Prostě ta úprava. Hihihihi.



                       
Moje bezsacharidová snídaně.....


Takhle to vypadá venku, na horách bílo, dole po dešti a dost studeně fouká.


Začala mi kvést další orchidea.


A ulomený stvol s poupaty pomalu a postupně rozkvétá....


A život jde dál.....

Hezký den všem.
😉

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...