neděle 3. února 2019

...dneska

mám tedy témat víc, snad se mi to podaří....
Ráno, okolo šesté. začalo sněžit, teď je sněhu tolik, že pan Há trčel na zastávce... Nejezdily trolejbusy ani autobusy, ale před chvílí projela radlice, tak snad bude v dopravě líp.
Ale už odjel, musel mi jet s receptem na léky, co jsem včera dostala na Emergency, měla jsem strááááášně vysoký tlak a z toho asi plynula i ta panická ataka. Nebo obráceně ??? nevím, ale dneska už je mi líp....


Pan Há jediný na zastávce. Postupně lidí přibylo a do odvážného trolejbusu č. 55, který přijel po dlouhé době na konečnou a odvážil se do nepohody otočit a jet znovu..... nastoupila lidí kupa....
Je to jiný pohled na svět, než ten včerejší hnědo šedivý....


A pořád sněží dál. Jsem zvědavá, jak  se pan Há dostane domů.

Tady jen malý pohled na kupu přaden, co jsem vyhrabala při páteční debrodelizaci syslírny s klubky. Už z toho nikdy nic nebudu plést, tak alespoň spáchám zbytkovou deku, inspiraci na vzorek jsem našla u  https://attic24.typepad.com/weblog/. Ona ale má vždycky všechno barevně vyladěné, já použiju co dům dá....Neměla jsem ale trpělivost u toho sedět, několik dní jsem těkala od ničeho k ničemu / kecám, třeba jsem umyla troubu a celý sporák, dlaždičky, nebo částečně uklidila skříň na chodbě, nebo jsem vyklidila část šatny a taky zbavila se kup časopisů všude možně../, ale to všechno jen pro neklid v těle, pak jsem zase padala do trudnomyslnosti.....CO TO SE MNOU JE ???
No nic, zítra zajdu k obvodnímu a možná budu mít jinou medikaci ? Ale dneska je mi už líp....Hihihi.


Pohled na další květ orchideje, a nové listy madagaskarské květiny už jsou skoro velké jako ty starší.


Skořicová svíčka a jedna dávno zapomenutá umělá kytička v malé váze...Stolek mi jen se svíčkou připadal smutný....Snad budou nějaké živé, když budu ten oslavenec, hihihi.


A nakonec si udělám radost jednou momentkou....Moji milí čtou knihu, co jsem jim poslala. Ani jsem jí neviděla "na živo", inspirovala jsem se  někde na Instagramu nebo u Dvou tátů.


...a čtou jí v posteli....


Tak jsem si ulevila, pocitově myslím.

Snad bude líp....

A i vám všem přeju, aby bylo jen a jen dobře.
Hezký den všem.
💕💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...někdo se narodí,

 jiný odejde. Minulý týden jsem se ze sociálních sítí dozvěděla, že zemřel jedn z mých oblíbených zpěváků mého mládí, Eric Carmen. V době mé...