středa 20. února 2019

...krásný západ

slunce včera večer.....


...a tohle bylo až po západu slunce za kopec Střižák.....


Ráno jsem zabalila všechny nákupy do batohu a jedné tašky a jela do Tisé. Tam jsem nakoupila ještě jednu tašku nákupu / pečivo, jogurty, vejce...atd..../ a obtěžkaná šla přes údolí k našim....
V rodném domě  nastydlá a skleslá maminka, sestra v županu prskající /..../, tak jsem jen nákupy vybalila, uklidila, připravila přivezený oběd /..../, popovídala, ukázala fotky svých vnoučat  na dovolené v Jeseníkách a šla zase na autobus směr město. 
Před chvílí jsem dorazila k tomu svému marodovi, cestou jsem nakoupila v zelenině....Taky trochu zpocená a jsem zvědavá, jak jsem to všechno ve zdraví vyřídila. Potkala jsem v Tisé dvě známé, tak to dneska bylo i s popovídáním = s drbem, hihihi.
Rybník v Tisé zamrzlý, ještě je i spousta sněhu po loukách, ale cesty suché. Snad už to vydrží, příští pátek musíme jet autem brzo ráno pro maminku, je objednaná k obvodnímu doktorovi do Libouchce, po třech měsících. Tak aby nebyly metry sněhu.....


V poledne se začalo protrhávat nebe a  začalo svítit sluníčko.


Tady dole ve městě je tepleji a beze sněhu.
Ptáčkové pípají i přes den, nejen ráno.
Jdu....

Hezký den všem.
💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...