pondělí 18. února 2019

...mlha

každé ráno vystřídala ta jasná rána s modrou oblohou. No, modrá vykukuje z mlhy nad námi, takže jsme zase pod poklicí....


Dneska je ta mlha asi nejslabší a brzy bude pryč.

Byla jsem ráno na nákupu v Normě, mimo jiné jsem panu Há koupila to, na co tři roky zapomínám a pak mi už připadá pozdě....slunečnice k plotu. Moc si přeje vysokánské slunečnice....
Tři velikosti....40,100 až 300 cm. 
Ještě jsem si koupila sáčky s  hlízami, liliemi a gladiolami, měli i nějaké jiřiny...ale to se mi nechtělo tahat...Ale možná, při další procházce.....


Pan Há mi marodí, ale už je to lepší....snad do středy vyzdraví úplně. Nikam se mi bez něj nechce, tak jsem, kromě vaření a péči o domácnost, lenošila. Koukala na TV na sporty s ním, četla si a pletu ty druhé ponožky. A taky si vařím dietu, pan doktor říkal, že mě to bude bavit.....hihihi.

Zítra dojdu na nákup mojí mamince, uvařím si odpoledne večeři a ta má být i ve středu k obědu /..../, tak ve středu zajedu sama autobusem na ves k mamince. Přes oběd. A s batohem na zádech se provětrám a projdu....Pečivo jí nakoupím v místní prodejně COOPu. Ráda tam nakupuju přes sezónu, co jsme nahoře. Potkávám se tam se svými známými a klidně se seznamuju s těmi novějšími obyvateli. Jsem prostě taková vesnická babka.....hihihi.....


Jdu něco dělat......

Hezký den všem.
😆

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...