sobota 26. ledna 2019

....zasněžená sobota

i u nás v podhůří.....-1 stupeň, pan Há je u protinožců. Na Eurosportu vysílají finálový zápas dvouhry žen....a hraje Petra Kvitová.....Já radši sedím u pc a poslouchám to, zatím 3:3.....


Všude bílo, vypadá to pěkně, uklizeně. Ale rosničkáři v TV říkali, že má přejít sněžení do deště a pozor na ledovku....

Já pročetla své oblíbené blogy a oblíbená videa.
Tady jedno aktuální....


O knížkách, těch taky není nikdy dost. To můžu jen potvrdit. Za svůj život jsem nakoupila tolik knížek, že jen malování bytu a jejich stěhování do krabic a vybalování mě ničí. Přitom ke spoustě už se nikdy nevrátím a teď, co s nimi.....????? A to už jsem to nejméně 2x probrala, rozdala a , bohužel, i zlikvidovala....To je jako s časopisy. Za chvíli by nás vystěhovaly z bytu. Řeším to tak, že něco odvezu k mamince na přečtení, něco, třeba Historii apod., které dostáváme od mladých a ti zase od spolutchána....odnáším do bývalé práce pro svého oblíbeného šéfa, co čte podobné... Nebo jsem minule ve vstupní hale domu na místo, kam dávají reklamní letáky, nějaké rozložila s tím, že když si to nikdo na čtení nevezme, tak po pár dnech je dám do sběrné popelnice na papír....
Všechny minule zmizely, nevím, jestli si je někdo opravdu vzal nebo vyhodil do krabice, co tam je na letáky a asi sběr ????
Co vy, jak řešíte nákupy časopisu a knih ????

A to mám ještě časopisy rukodělných rad a vaření. Pokaždé si říkám, že si vystříhám to, co se mi líbí....a pak to zavrhnu, protože skutečně málokdy se vracím třeba k nějakému receptu nebo návodu ....To už musí být a i ty, co třeba vyzkouším nebo pletu či háčkuju podle nich obvykle po nějaké době likviduju. Navíc je doba internetu a téměř všechno najdu na něm....
A to zase vede k tomu, že i ve svých složkách musím přemazávat to, co mě někde zaujalo....a nikdy jsem nerealizovala. To bych si pěkně "zasekala" i počítač....Tam mám vcelku pořádek, hihihi.

Proto holduju e-knihám, ty nemusím nikam uklízet a přenášet...I když papírové mám ráda....
A pro děti nakupujeme s dcerou po dohodě, navíc má ještě spoustu svých dětských knih u nás. No, většinou jsou na domku v bývalém prádelníku. Tam si je děti užijí v létě....A něco si odvezla domů.
😏

Venku pěkně sněží, sníh je ale vlhký a na silnicích je pěkný hnus....

Tak. 
Užijte si zimu s dětmi, i bez dětí, se sněhem, i bez něj.....

Pěkný den všem.
😛


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...