čtvrtek 3. ledna 2019

...psala jsem,

že nic moc nedělám, jen zase trochu víc čtu.
Jako dárek jsem dostala i něco e knih a hned jsem se dala do čtení....

Mám všechny Aristokratky, ale tuhle ještě né....
Humor pana Evžena Bočka se mi líbí, i když by někdo někdy mohl říct, že je maličko pokleslý. Nemá pravdu. Je to prostě vtipný pohled na to, co se postupně po revoluci stalo. Jak se "dobro" promíchalo se starými převlečkabáty..... A že někdy ani humor neporazí určitý druh rezignace těch, kteří si mysleli, že bude líp....Vždyť to všichni známe. Největší komunisti a pak největší kapitalisti.....
No nic, To naše "posránkovství" je pěkně popsáno v epizodě s panem Kalendou....v knize, samozřejmě.
Hezké počtení všem.

Evžen Boček - Deník Kastelána.


Ten svetr je tam kvůli aranžmá, jen s knihou mi to připadalo prázdné. Né, na minulé fotce to bylo na strakaté patchworkové dece a vypadalo to dost malé. Já jen používám menší lanko na kruhové jehlici, tak je to trochu nahňácané....Pak mám už jen dlouhé a střední jsem asi neobjednala  nebo na něm je nějaká moje prokrastinace....Pěkně založená někde....

Chtěla jsem sem dát poslední fotku rozsvíceného stromku, ale nějak se mi letos nevedou, ty fotky. Zítra ho sklidíme, protože začal pěkně opadávat a jehličí je všude...

Dneska ani žádná fotka z okna /..../, na kopcích je mlha, posněhává,  je -1 stupeň a silnice jsou nasolené do černa. A sněhu pomálu, ale je....

Musím se v tom novém roce sebrat a začít nějakou "smysluplnou" akci, ale dávám si ještě dnešek na pocházení, bručení a čtení.
 Jen musím dneska začít skutečně vařit, protože rychlovky došly...Vepřové v mrkvi, viděla jsem moc pěkné video někde ???? .  Už to mám. Martin Škoda  chce  toto jídlo pozvednout na vyšší úroveň, než bylo ve školních jídelnách. 

   Konec s plýtváním....



Povedlo se mu to, nalákal mě, už dlouho jsem to nedělala.. A myslím, že nejen mě.
😅

Aby to nebylo dneska jen kritické /..../ dám sem něco mému srdci a oku lahodící...
Moji....


Ze mně jen ruka, bála jsem se, aby nepraskla čočka.....hihihihi.......

Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu