sobota 19. ledna 2019

...začínám

se pomalu vzchopovat.
Dneska například budu vařit bramboračku s houbami. Jen tu, máme čerstvý chleba a přišel na to pan Há. On se kouká na tenis u protinožců, já si četla oblíbené blogy....

                                                             Včera ráno......


Můj oběd, polévka ramen se zeleninou, kterou jsem měla vařenou v páře předchozí den...nudlemi a i kousky čerstvé zeleniny. Bylo to moc dobré....


A oběd pana Há., pohanka, vařená zelenina a kuřecí kousky, čerstvá cibulka a paprika a kousek bílé ředkve. Jako já v misce....Další bílou ředkev jsem naložila jako kimči...Byla pěkně drahá, za  20ti cm ohebnou ředkev chtěli 40 Kč!!!!!!  A protože už jí dlouho v obchodě neměli, koupila jsem tři /..../.


A takhle se vyjasnilo a zapadalo slince, za Střížovický vrch proti nám....


Dneska jsem odnášela fotoaparát od okna a všimla si, že můj miláček, zamioculkas, má nové listy. Asi nás brzy vystěhuje z bytu....


Dostala jsem od pana Há. kytku, musela jsem na ní vzít úzkou vázu od  Lenky Hložkové, tak jsem olši dala do skleněné a taky jí to tam na polici sluší....


Venku je jasno, jemný mrazivý opar, je -8, odpoledne vyrazíme na naší malou okružní procházku. 
A koupit si víno na večer, hihihi.


Jdu něco dělat.

Hezký den všem.
💙💚💛💜💗💝

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...