středa 2. ledna 2019

....vyjímečně

nepíšu už prvního.....
Znáte to, jak na Nový rok, tak po celý rok.
Musela jsem od každé své činnosti udělat alespoň pár pohybů.
Trocha vaření, maličko uklízení / tedy to jen symbolicky /,chvíle pletení, pár minut u šícího stroje, nejvíc snad čtení.
Venku hnědo a nevlídno.
Mraky se honily jako o závod, večer začal pěkný uragán.

Na obzoru České středohoří a špička Milešovky, dneska dobře viditelná. Tam někde zapadalo slunce.


A dneska v devět začalo sněžit. Metelice to byla pěkná, jak hodně a hlasitě fouká, tak se sníh valil jako rychle odhrnutá záclona.
Je bílo, ale už jsou zase vyjeté koleje, ale nebe se zase pomalu zatahuje....


Začala jsem plést Ondráškovi svetr, zatím jsem se tedy odrazila od podpaží. Chtěla bych ho udělat jako ten pro Simonku, ani nevím, jestli jsem sem dávala fotku....Kdyby jo, tak se omlouvám za duplikát....


Tak a to je on, co si ho vnučka už užívá.
A k tomu suknička, jen se musí víc utáhnout guma v pase......

Krásné psí aplikace od  https://www.unuodesign.cz/aplikace--panely-softshell-zimni/. Už jsem je tam neviděla, ale zase jiné.....pěkné......


U pletení jsem si pustila film, odpoledne, když pan Há odpočíval....

No, zajímavé, ale stačilo jen jednou.
Depresivní, spíš tedy pro mámy a babičky.... , kam ten svět spěje a co to naše potomstvo......
 Ale udělaný dobře, mám ráda Sandru Bullock. Stárne, ale to my všichni....



Jdu něco malého dělat.
Pomalu a pečlivě.
Asi si číst.....my chudáci senioři, že......

Hezký den všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu