neděle 27. ledna 2019

...přesně tak,

jak jsem to předpokládala...Po bílé sobotě následuje povolená neděle s břečkou.....

Včerejší "vánoční" nádheru.....


....střídá obleva....Tady se děti pokoušely stavět sněhuláka, moc vidět není.....


Je pod mrakem a jsou +2 stupně.

Pan Há sleduje dálkové lyžování s naší závodnicí Smutnou a pak bude finále dvouhry mužu v Austrálii. Takže má o zábavu postaráno.

Já bloudím po netu, zase mě něco zaujalo.




Všimla jsem si, že často tato dívka pije z misky nějaký nápoj růžové barvy. A tohle video mi to objasnilo. Připravují ho ve velkém z červeného ovoce /????/. A součástí, mimo jiné..., je i jakási sušená "petrželovitá" hlíza nakrájená na kolečka....A to jsou jamy...




Docela zajímavé hlízy a jaké mají účinky. Koukněte. Čtěte.

Na jiném videu jsem viděla jeho sklizeň a rozvažování do sáčků, pak balili balíčky a asi je rozváží ???? rozesílají ???? 2,5 kg i větší.
Vzhledem k tomu, že čínsky neumím, některé věci odhaduji....To video nemůžu, kupodivu, zpětně najít, ale jsou tam i nějaká ????? vymazaná, tak nevím, co jsem to viděla....
Asi nepřípustnou reklamu na YT....

Jdu se zcivilizovat a vařit....

Hezký den a dobrou chuť k nedělnímu obědu všem.
😉

1 komentář:

  1. Obdivujem tvoju záľubu v prezeraní videí! Mňa to akosi nebaví, keď tomu nerozumiem :-(
    Môj jeden syn robí tlmočníctvo a prekladateľstvo z čínskeho jazyka :-)))
    Pááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...