středa 30. ledna 2019

...nestojím

za nic......

Ráno a dopoledne svítilo sluníčko, ale je okolo 0 stupňů.


Nic moc se mnou není, včera odešla moje druhá nejdelší a nejvěrnější přítelkyně, po krátké a hodně těžké nemoci.
Cítím s celou její rodinou ...Ale to jí nevrátí.....Už nikdy....Ale v srdcích zůstává....

Když jsem dneska mluvila s další kolegyní a spolukamarádkou, tak mi zasadila další ránu. Před několika dny zemřel další můj vrstevník a kamarád z velmi mladých let, vnuk mojí oblíbené spisovatelky ze Střekova....

Takže těžký leden, snad už bude všem smutným zprávám konec.....

Klidný večer všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...