pondělí 7. ledna 2019

...na to

jak byla noc na neděli uspokojivá, tzn., že jsem ani jednou nevstávala a celý den by na 1 s *, se ta dnešní tedy nepovedla.
Spousta špatných snů ve smyčce dokola, několikeré vstávání, nepomohlo ani mléko....V pět jsem vstala s děsivým pocitem blížícího se úzkostného stavu...Nacpala jsem se prášky a čekala...Snad jsem to zažehnala, přestože se cítím "divně". A pan Há nepoznal nic, což je OK....
Venku přešlo sněžení v mrholení dešťosněhové, musela jsem si ty stromy vyfotit.


Je to pořád stejné. Hory nejsou pro mlhu vidět , ale bílý sníh vyvolává pocit čistoty.

Snad bude líp.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...