neděle 6. ledna 2019

....kam

se dostanu, když jen tak brouzdám po internetu.....
Pan Há sleduje sport v TV, já už si nechci číst /..../. Sice bych mohla žehlit usušené prádlo, ale je neděle....hihihi. To si nechám na zítra.
Je tu chladno u nás chladno, zima, tak si prohlížím videa z teplejších krajin, například tato z Číny.
A je to video pro kolegyni Hanku Tožu, která už v dobách socializmu doma zkoušela vyrábět džem třeba z kiwi....Byla prostě o krok dál.
A tady je to video na džem z Pomelo.

                                                                       

Venku už je zase tma, zase pršelo, ale je i dost chladno, snad nebude do zítra ledovka. Ještě jednu věc sem dám.
Na Silvestra nebo tak nějak jsem v TV viděla pořak karla šípa, sestřih s mladými umélc...zpěváky apod. Mimo jiné i s Radkem Pastrňákem, jehož písnička mě dlouhá léta provázela při práci, když už všeho bylo dost, tak jsem zapěla refrén a do konce pracovní doby si to zpívaly všechny kolegyně....

 Kultovní film Jízda /1994/ a moje oblíbená "dlouhá ruka".....

                                                   
                                                                                     
A tento atletický svalnatý kuřák marihuany, bouřlivák a rebel/ ve filmu, že..../ skupiny Buty se změnil v dokonale maskovaného muže vyšších středních let.....Co naděláme, čas nám plyne všem.....
A je tu další oblíbený klip, na konci i Karlem Gottem, hihihi.
                                                             
                                                            Píseň práce.....

                                                                             
Tak jsme se pobavili a čeká nás i ten všední život roku 2019.
Hodně sil těm, co chodí do zaměstnání nebo jinak pracují. Nám seniorům, aby přidání k důchodu pokrylo všechna ta zvýšení cen všeho myslitelného....a všem nám hlavně zdraví, spokojenost, čistý humor a radost ze života.......

                                                        A hezký večer všem.


                                                                 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...