neděle 6. ledna 2019

...ty změny,

ty mě ničí. Moje staré klouby úpí, kotník po zlomenině před pár lety vypovídá službu a vůbec....Teprve v současnosti si uvědomuji, co kdy jsem v mládí s tělem prováděla. Rozuměj,s jeho podstatou, kostrou.
No nic.
Je to jako s příslovím....co se v mládí naučíš....trochu pozměněné....co si v mládí narazíš či zlomíš, to ti staří připomene....hihihi
Kolotoč počasí se nezastavuje. Po čtvrtečním a pátečním přívalu sněhu, bílé krajině a zimní pohodě....sobota celá propršela. A po sněhu ani památky. Celý den lilo, jen tak dál, ať mají moje holky dost vody ve studni....

Celý den byla temná obloha, jen večer se tu a tam objevila díra v mracích. A lilo, lilo....


Ještě dneska v 7 ráno pršelo. A hle, takhle to tu, možná jen na chvíli, zase vypadá.....


Včera, v sobotu, jsem odstrojila stromek, už dost opadával. A uklidili jsme celý byt, protože jehličí bylo všude. Tak zase vánoce za námi, ach jo, to to letí....
Odpoledne jsem si četla, dívala se s panem Há na tenis, tu v Brisbane, tu v Perthu....a brzy jsme svítili, ty mraky byly skutečně celý den.
Svetr kousek pokročil.....


Dneska zase musím vařit...., odpoledne uvidím. Zítra mám v plánu zajet za maminkou, podle počasí.
Psala dcera, že i v Olomouci sníh spláchl noční déšť, končí dětem prázdniny a od zítra zase kolotoč práce /zeť /, školka, plavání, kroužek přírodovědy a tak dokola....

Jdu....

Hezký den, se sněhem i bez něj, všem.
😀😁😂😃😄😅😆😇😈😉😊😋😌😍


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...