neděle 13. ledna 2019

...a zase je holo,

i když na horách bílo.
Dneska jsem zase vstávala po čtvrté hodině, nemůžu už spát /.../, tak  jsem potichu něco málo dělala. Potom jsem se oblíkla , šla si vycvakat lístky na MHD, už jsem měla peněženku zase plnou kovu. A zašla do Normy. Tedy, zajela. Ale cestu domů už jsem šla pěšky a udělala několik fotek. Ale je to bída, všude sloupy veřejného osvětlené, nebo sloupy  trolejí, pak zase není vidět co chci....Takže z nouze cnost.....
 Uprostřed modravá Milešovka s bílým potahem a špičkou v nízké oblačnosti.


Tady taky z jiného místa, komíny teplárny Trmice...


Krušné hory zapadané, v popředí Masarykova nemocnice. Vlevo garáž pro helikoptéru.


Krušné hory od Billy.


Aut i lidí celkem málo, no, nedivím se, bylo devět, když jsem přišla domů. "Normální" lidí ještě spí.

Pan Há taky před chvílí vstával, pojede koupit několik krabic mléka a olej.

Dneska vařím rajskou s knedlíkem / ten byl v mrazáku, tak s knedlíkem...../.

Má zase pršet/sněžit/, tak uvidíme.

Hezký víkend všem.
😉

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...