pondělí 21. ledna 2019

...pondělí

je první den pracovního týdne, přiznávám se, že v poslední době musím přemýšlet, co je za den. Obchody jsou otevřené celý týden, v TV taky nic moc jiného než ve všední den, to se nám seniorům asi stává, že to splývá, hihihi.
Dneska je mrazivo, -10, když jsem vstávala. Lehký opar a škoda, že u nás ve městě není sníh, byla by to ideální zima.
Pan Há už je zase u protinožců na tenise, včera jsem s ním sledovala Berdycha, bojoval s Nadalem, a snažil se....I když nakonec prohrál.
Já jsem zase cestovala po světě na netu. Můj tatínek říkal...cestuju po světě s prstem na mapě....Když něco četl, tak si to hned v atlase ověřoval. jsem v tomhle po něm, jen mám větší možnosti. Četla jsem si takovou oddechovku, detektivku a děj se odehrával v Birminghamu v Alabamě / usa /, tam byla naše dcera 2x na stáži a tak jsem zase koukala na fotky, co nám posílala a na Google mapy....hihihi....

Dneska jsem zase pro změnu vařila v Čině....zaujal mě způsob zabíjení ryby....to by si u nás ochránci zvířat smlsli.....


Jak jsem psala, u nich nic nepřijde nazmar, mohli bychom se přiučit....Zeleninu zpracují od kořínků po listy. Já se občas snažím taky, když koupím něco čerstvého i s natí a nebo vypěstuju....Problémem je, že u kupovaného nevíte, JAK to hnojili a co v těch listech může být, i přes vymývání.


Jedlá chryzantéma...


Ale dost bylo vaření.....

Mám přichystané malé šití, ale přiznám se, že zrovna moc chuti do toho nemám. Tak to čeká rozhrabané....Mně se stává, když se takhle moc nechce, že  potom moc párám.

Uvidím....

Hezký den všem.
😅


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...