pátek 11. ledna 2019

...tak kastrolek

měli v Normě poslední, ale protože hrnec, který jsem si od té firmy koupila, je dobrý,nevadí mi, že je vínový....Jako barva. A ten druhý černý, nevadí. Když už jsem tam pro něj šla, že. Tak jsem nakoupila ještě nějaké jídlo na víkend. Zeleninu a sýry a šunku a fazole....znáte to, ne ????
Dojela jsem domů, pan Há odcházel zrovna do jiného obchodu pro mléko a vejce. Už to prostě neuneseme všechno, tak se o nákup, když je větší, dělíme. On na rozdíl ode mne jel do Alberta....
Tak jsem si uvařila kávu a sedla k počítači.
Když jsem vycházela z domu, bylo celkem jasno a svítilo i sluníčko. Tak jsem si vzala fotoaparát....Ale když jsem vyšla z obchodu, tak už zase začal padat sníh. Nakonec jsem vyfotila jen "bolavý zub" naší čtvrti, terasu, maxiterasu, co na ní nahoře nic není, protože pod ní jsou nějaké dílny a obchody....Dříve tam byly podzemní garáže. A teď nikdo neví, co s tou horní plochou, aby to nebylo moc těžké....a drahé....

Stojím na zastávce trolejbusu, objedu s ním celé sídliště, chodníky jsou strašně namrzlé, někde bych s sebou plácla....Jinak pěšky je to jen kus napříč .....


A tady rychlý pohled z okna, opravdu už zase sněží, obloha temná a hory v mlze ???? Spíš je to nízká oblačnost.


Včera jsem dopletla svetr pro Ondráška, vyrovnala ho na stůl a položila na něj mokrý ručník....prostě postaru. Žádné praní a blokování.
Do rána se pěkně usadil, jen jsem zjistila, že rukávy jsou kratší, než jsem chtěla. Poměřovala jsem to proti  tělu od podpaží...a to se my namočením trochu urovnalo a chybělo mi 6...,7 cm.
Protože moc nespím /.../, hned ráno jsem párla jeden rukáv a dopletla ho a vypárala a nahodila druhý. Pak vstal pan Há a podělili jsme se o nákup a já jedu vždycky hned. Tak mě to ještě čeká doplést a začistit, přišít psa...to aby věděl, co je dopředu.Ale stejně se bude ptát, hihihi.


Už je zase pátek, přímo nesnesitelně to utíká, ten náš čas....
Příští týden vyrazím jeden den autobusem za mou maminkou, ještě nevím kdy, mám taky sešlost nás toxikologických důchodek. A aby nebyla "kalamita", protože v pondělí  a úterý bylo nahoře točo, autobusy nejezdily a v kopcích byla spousta uvízlých aut....
Jdu plést. Vařeno mám od včera, flíčky s houbami, včera kyselá okurka a kimčchi, dneska udělám rajčatový salát. A musím vymyslet něco na víkend. Vaření, vaření.

Jdu.

Hezký zimní den všem.
Lyžařům a dětem velkou radost ze sněhu, nám ostatním taky.....
Je to přeci voda, voda, voda.
😉😊😋😌😍😏


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...někdo se narodí,

 jiný odejde. Minulý týden jsem se ze sociálních sítí dozvěděla, že zemřel jedn z mých oblíbených zpěváků mého mládí, Eric Carmen. V době mé...