středa 9. ledna 2019

...je prostě zima

a v zimě padá sníh. Už zase, hihihi.

A to v noci ještě pršelo.Lilo, jako včera celý den. Ale to už se trapně opakuju....vody je třeba.


Dneska jsem si přivstala, dopoledne jdu na roční kontrolu štítné žlázy / co jí už nemám.../, pak nějaké pochůzky a drobné nákupy. Takže jsem vyhlížela, jestli budu muset mít deštník.
I panu Há jsem naložila úkoly, aby se nenudil.
😅
Zase jednou něco nového na čtení, ne detektivka / a nebo romantika,hihihi /.
Je dobré, když se i mladá generace dozvídá o nedávné minulosti. Holocaust je těžké téma, ale JP se s tím docela  dobře vyrovnala. Na mladou ženu, která se narodila hluboko po válce. Nikdy by se na takové věci nemělo zapomínat. A navíc  zajímavá otázka, po tak dlouhé době odpustit ? neodpustit ? stařičkým viníkům.....

Mám už delší dobu  jinou  knížku od stejné spisovatelky, s jiným tématem. Porody dětí v rodině s úmyslem využít je jako dárce pro své starší nemocné děti.
Knihu dobrá a film jsem taky viděla.


Káva dopitá, den začal dobře, tak se mu budu věnovat....
Pletu druhý rukáv na svetru pro Ondráška, nachystala jsem si drobné šití, ale to až odpoledne.
Jdu.

Hezký zimní den všem.
💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu