pátek 25. ledna 2019

...nejen četbou

živ je člověk.....
Včera jsem byla u kadeřnice a potom jsem se připojila k panu Há....Ten asanoval "bordel" po mně. Rázným pohybem jsem brzy ráno vyskočila z postele, zamotala se mi hlava, dopředu, dozadu...a shodila jsem všechno z police nad postelí, kde spím.
Všechno, tím myslím dvě kytky a pár drobností. Všude, včetně postele, byla hlína, naštěstí suchá....Já mám pár modřin a úklid a velké prádlo bylo přesunuto z pátku na čtvrtek. No, hlavně, že se nic horšího nestalo.
Začíná to se mnou být skoro jako s mou maminkou, co říká...."počkej Miládko s povídáním, skočím si na záchod".....hihihi ,v 88 letech, že.
Polici jsem nechala na svém místě, ale jsou na ní jen maličkosti, tchýniny jazyky  jsem přesunula do pokoje.


Až přijedou vnoučata, dám kytku na polici vedle zamioculkase...Až na drobné ranky se jí nic nestalo, když padala i s obřím květináčem na mě, sedící na koberci. Teď dostala květník menší, ale stabilnější....

A jinak dneska si lýžu rány, nic moc nedělám a je mi dobře.
Venku pod nulou, -4, zataženo, lehce mlhavo a chvílemi posněhává.


Chtělo by to trochu sněhu. Na horách je.

Taky mi přišla  semínka od https://www.semena.cz/blog.


Už se musím u některých postarat o studenou stratifikaci, aby byla připravená na jaro...
Musím to tedy nastudovat.

Tak jo, jdu studovat, psát seznam věcí, které musím sehnat na předpěstování některých semínek a vůbec....
Dneska jsem slyšela jednoho majitele sjezdovek na horách jak říkal, že mají za sebou jednu třetinu zimní sezony, tak uvidíme, co nám zima ještě ukáže.

Hezký pátek i celý víkend všem.
😉

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...