úterý 30. dubna 2024

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi



Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ho sem dala....


Před chvílí jsem se vrátila z lékárny, panu Há dneska není není nejlíp, snažím se TO moc neprožívat. Nějak už nepoznám hranici mezi jeho obvyklým hekáním a pofňukáváním=chlap, že jo.... a opravdovou bolestí, kterou je třeba začít řešit.
Proto ty pocity čarodějnice, ráda bych večer letěla někam na slet.....

Utrhla jsem si cestou do vázy pár větévek u gymnázia. A byla jsem překvapená, že dvě z toho jsou lísky...zelená a purpurová.



No a pak už jen lípa a tavolník.



Lípa už začíná kvést, je to opravdu dost brzy. I rudoarmějci by si letos na tancích neužili šeříků, jsou odkvetlé, skoro. A to do 9.5. je ještě přesně 9 dní....Hihihi.

Pro dnešek dost, žádná videa, žádné knihy. Ne že by nebyly nápady, ale není ta nálada.

Pokojný den všem.
A těm lehčím/váhově čarodějnicím pěkný šabat....
💖💗❤💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...