neděle 28. dubna 2024

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň....

Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 18ti stupňů. Přes den, ne ráno.

Hluk projíždějících aut/tramvají už máme utlumený listy stromů.

Jen ten jasan před námi pořád nic, žádná zeleň, doufám, že neuschl....




Já se zdravím nic moc, noci vsedě v křesle s sebou nesou špatnou kvalitu spánku i jeho nedostatek a náladu i psychiku pod psa. Dospávám po půlhodinkách přes den, ale znáte ty přerušované stavy, nikdy nic moc....Pan Há má taky trochu krizi, na rozdíl ode mne ale spí dobře, i přes den.

Trochu pletu....


Trochu si čtu.....



Trochu vařím, spíš jídla z jednoho hrnce, trochu peru, opatrně věším a snažím se i prach mít pod kontrolou....

Včera mi Uršula poslala fotky z jarní Flory Olomouc 2024. Já tedy sílu na cestování tramvají a pak pocházení mezi kytkami nemám. Škoda, mám to ráda. Tak na podzim už snad budu zhojená a srostlá....





Asi byla sama ??? Podle počtu piv na fotce...Já jí moc obdivuju, je po druhé operaci kyčle a je dost=hodně činorodá....Všeobecně, kam se na ní hrabu já, o 9 let mladší....

Klidnou neděli všem.
💖💗❤💙💚💛💜











1 komentář:

  1. Tak na podzim už snad budu zhojená a srostlá....panebože, až na podzim to je hrůza, snad to bude driv, to vam moc preji...






    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...