středa 17. dubna 2024

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se to takhle bude měnit celý aprílový den.

Rozkvetla mi venku růžička, i v tom relativním chladu...Kala je v obýváku na parapetu. Mám vytaženou žaluzii do poloviny okna, kvůli kytkám uvnitř a světlu.



To byl mžik cestou z focení z balkonu...



Můj nej...nej....pohled z balkonu.


Taky z oken vidím na dva forty, https://www.kudyznudy.cz/aktivity/opevneni-olomouce-fortovy-venec-pevnustek-okolo, Ten nám nejbližší je v dosahu pěší procházky fort XIII,  https://www.kudyznudy.cz/aktivity/fortova-pevnost-c-xiii-v-olomouci, vpravo při pohledu ven. A druhý při pohledu z balkonu přímo vpřed, fort XI https://encyklopedie.olomouce.cz/cs/fort-xi-ve-slavonine. Ten je ale jen na okouknutí při procházkách. Tam jsem ještě nebyla.

Taky jsem dneska ráno koukala, co nového vyšlo v knihách a hned poslala nápady Uršule na cestu do knihovny. Asi bych taky měla začít chodit, nebo dětem utratím dědictví, hihihi, v elektronických knihách.

Ale o tom zase příště.

Dostala jsem fotodokumentaci od babi Růženky/tj.synovcova tchýně z Obory/Louny. Má malý starý domek, lépe řečeno domek ve staré vesnické zástavbě s malým dvorkem a pak i zahradu mimo dům. Takže má co dělat a měla radost z jarních květů. 
Můžeme letmo nakouknout. Bydlí v místě v ČR, která má i step, nejnižší srážkovost a mírnou rovinu...

Ohře v pozadí....





💓💕💘

Klidný, byť studený, jarní den všem.

💖💗❤💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...