úterý 23. dubna 2024

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím dělat prudké pohyby pravou částí těla....

Nic moc se tedy v mém životě neděje, občas upletu pár řad, uháčkuju pár obloučků a čtu si. Mimo vedení domácnosti, že.

Tak vyšel třetí díl Šikmého kostela. Koupeno, staženo a čeká na čtení. Musím si maličko pročíst díly předchozí, abych byla "v obraze", ale myslím si, že bude stačit ťuknout a budu "doma". To je problém pokračování knih, když se čeká, až je autor/ka dopíše.

https://radiozurnal.rozhlas.cz/stara-karvina-bylo-krasne-mesto-a-dobre-se-tam-zilo-spousta-lidi-chtela-mesto-9219856?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box








Uršula si knížky půjčuje v knihovně, už četla první a byla trochu zaražená, prý to na ní působilo hodně depresivně. Ano, není to moc odpočinková četba. Ale je dobré vědět, co se tady u nás dělo před 100 lety, že to tedy med zrovna nebyl. Podle toho, v jaké skupině lidí/majetkově jste se nacházeli. Nebo historické době, která se na osudech podílí silnou měrou.
Tak jsem na třetí díl zvědavá.

Jdu pomalu vařit, dneska květák 100x jinak, hihihi. A batáty.
Taky jsem sušila/v sušičce houby šitaké, které mi přinesla dcera. Jsem zvědavá, až je popprvé namočím a použiju. Tentokrát to byly pěkně veliké klobouky.




Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...