pondělí 15. dubna 2024

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdravotnickým personálem a pravdivému výroku : ...se zlomeninou žeber se nedá nic dělat, jen vydržet otupující bolest, s pomocí paralenu nebo ibuprofenu musíte....no, napíšu vám něco silnějšího....

 A ne, že zlomená žebra bolí miň než naražená. To je jen taková slovní hříčka. Teď už to vím. Spím v sedě v obýváku, nemůžu sedat a vstávat, dneska třeba už od 4 hodin leduju pytlíkem s drceným květákem. Jsem tedy patřičně naštvaná/na sebe a maximálně unavená.

Takže se zabývám, zatím v duchu, myšlenkou na přestavbou koupelny s atypickou a vysokou vanou na koupelnu se sprchovým koutem a málo překážkami....A tím i nebezpečí. nejen pro mne, ale hlavně pro pana Há.

Venku se ochladilo, k nekončícím bolestem a ledování přibyl rámus traktůrků a sekaček okolo domu...






Já, životní optimistka, i nadále věřím, že bude líp....
Myslím mě.

Mám novou kytku, tohoto blázna/voděnku jsem si koupila v Lidlu i s pěkným květináčem. Alespoň nějaká radost.

Kromě dcery/ mladých všeobecně/, která je ze mne v šoku a už tu několikrát byla "na kontrole" mých životních funkcí....


Klidný den a hlavně zdraví všem.
💖💗❤💙💚💛💜






4 komentáře:

  1. No tohto sa ja bojím! Ak sa mne niečo stane, ani pes tu po mne nezabreše :-(
    Pošmyknúť sa dá poľahky aj v sprcháči. Moja susedka sa šmykla v obyvačke na koberci a zlomila si nohu.
    Milky, prajem veľa síl a výdrže, a nech sa rebrá čo najrýchlejšie zhoja!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za přání, snažím se....hezký večer...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...