pondělí 8. dubna 2024

...pondělí, slunce, teplo,

děsná senná rýma. Po dlouhé době tak silná. Nejsem nastydlá, to všechen ten pyl ve vzduchu/ a saharský prach mi taky neprospěl/. Mám nízké krevní destičky, když takhle frkám a smrkám, prskám a kýchám, je občas na mém kapesníku krev. Prostě strhávám vrchní část sliznice a je to pro mne varování.... A suché oko taky dost trpí.






A pak se divím své silné alergii, pláňka hned pod oknem.... Všechno se zelená, jen jasan naproti balkonu si dává na čas. 

V sobotu ráno jsem si všimla, že začala i balonová sezona.



Ty mraky byly děsivé, ale během dne se to rozfoukalo.

V pátek jsem měla k obědu klasiku, pan Há koprovku, já kuřecí maso a zeleninu.



Tahle fotka tedy nic moc, ale opakovat se to nedá, že.
Ondrášek byl na víkend na soustředění s fotbalem v Chotěboři. Včera večer v pořádku doma...
Dcera doléčovala virózu a Zbyněk se Simi byli na chatě, babi Hela měla narozeniny.

Takový byl víkend.

Já dneska pořád nic moc s kapesníky u nosu, pan Há už sedí se mnou, ale už zase u časopisů pospává.

No a co nového ve virtuálním světě ?? Dneska vařím rybí maso podle Maanghchi.... Dneska nový recept , takže honem, než na něj zapomenu a nevyzkouším.


💙💚

Mezi mými oblíbenými videi na YT byla lehká pauza, asi všichni užívali víkendu. Objevila jsem mladou rodinku z USA. Po dlouhém snažení, když se ani mimoděložní těhotenství nepovedla, tak adoptovali holčičku. Měli před časem naději na dvojčata, ale sešlo z toho....Takže mají krásnou holčičku. A hodně sledujících. Jsou mladí, on čerstvě 30, ona 27 ???

Della Vlogs


Mají ještě jeden blok videí, kde šťastná mamka s dcerou vaří. No, takové to "americké" vaření, hihihi.

Della Vlogs 2


💛💜

A to by pro dnešek z virtuálního světa stačilo.
Má být zase teplo, i když rosničkáři tvrdí, že se to ve čtvrtek ??? zase zlomí.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜













 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...