neděle 21. dubna 2024

..au, au, au....

Ale jinak klid a pohoda. 

Včera měla Simonka "7". U nás....


Ondrášek těžká pohoda, po obědě měl fotbalový zápas v Holici.


Dozdobeno posypkami od Lelí ´s.


Jediný "alkohol" byl v dětském šampáňu, hihihi. Beru léky na bolest...




Jé babi, dostala jsem nové náušnice, koukej jak to máma zabalila... Má pravdu, na rozdíl ode mne balí perfektně....

Dneska po obědě jeli za druhou babi a dědou. Včera i dneska zima, vítr a chladno jako v zimě. U nás tedy jen občas prší, sněhu jsem si nevšimla. Ale jinde je ho hafo....

A ještě recepty na gimbap. Minule mi dcera vytkla, že jsem nenapsala rozdíl mezi ním a japonským suši....Suši do rýže používá ocet a hodně ryby a mořské potvory. Mimo jiné, samozřejmě. Korejský gimbap zase sezamový olej, sezam mletý a po natření stočeného olejem ještě posyp celými semínky. Jinak náplň různorodá.
Recepty se mi líbí všechny, zaujal mě recept v minutě 18....


😍😎


Klidný konec víkendu všem
💖💗❤💙💚💛💜



 

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...