sobota 16. prosince 2023

... a zase jednou sobota....

 A nedá se nic dělat, za týden budeme říkat, zítra je Štědrý den. Naše čtvrté vánoce v Olomouci. Je to vůbec možné ?? Musím to přepočítat......

prosinec 2020

S pečením jsem pro letošek hotová, míň než roky předtím, ale spokojenost přesto veliká.




A ještě dvoje perníky, jedny podle receptu na sáčku s kořením Knorr/moc dobré a druhé podle dávného rodinného receptu/taky dobré.

A tak, za odměnu, něco ze světa internetu.

Dneska poslední letošní povídání s Vlněnými sestrami. A poslední z jejich obchůdku v Brně, v novém roce si otevřou nový, větší...

....já doma....vždycky s nimi pletu.....




💖💗❤

Pro milovnice háčkování setkání u "třešňového  srdce".


Ta její atmosféra vánoc se mi moc líbí.
💙💚💛

A makonec německá zima očima vietnamských obyvatel...


Mám ráda všechna témata, která rozvijí ve svých videích. Tohle zimně vánoční 1***.
💜💕💘

Už je zase tma. Pan Há kouká na snooker, já doplétám Kallaru.

Klidný večer všem.
💖💗❤💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...