pátek 1. prosince 2023

...první prosincový

 den a i v Olomouci už viditelně sněží....




Ale silnice jsou mokré, tak toho mimo pole a louky pod sněhem moc není.

Dopoledne jsem dopletla první ponožku a začala druhou, jsem u paty.


Jinak nic moc, přivezli mi nákup, mouky a tuky na pečení, pečící papír, nějaké víno, mléko, spoustu jogurtů pro pana Há, nějakou čistící chemii. Jsem z kamene z vody úplně na nerv, tohle v Ústí nebylo....hihihi. Stačí pár dní, doslova, a varná konvice je uvnitř bílá atd. atd. A "ekologická" chemie na to moc nestačí, musím pořádně drhnout a za chvilku je to zpět. Teď myslím třeba sociální zařízení....

Tak vyzkouším něco jiného.

Koukáme na Britský pohár ve snookeru, já si budu číst a plést....

Klidný den ve zdraví všem.
💖💗❤💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...