sobota 30. prosince 2023

...předposlední den

 roku 23.... Uteklo to tak rychle, že jsem z toho paf.

Dneska přijedou naši mladí, uděláme si předsilvestra, zůstanou u nás a zítřek mají s přátelstvem....No, my už těm oslavám moc nedáme, hihihi.

Počasí pořád spíš dubnové=aprílové, po sněhu ani památka, po nebi se střídají temné fronty mraků, ale plují někam jinam.

Včera jsem si celý den četla, mimo domácnost, samozřejmě...😀

Před časem jsem si koupila knihu/e knihu Slečna Stinnesová na cestě kolem světa. Nějak mě na první začtení nezaujala, tak v klidu čekala v Kindlu.


Včera jsem si na ní vzpomněla, tak jsem jí otevřela.....


...a už jsem se od ní až do noci neodtrhla..... Mimo povinnosti v domácnosti, jak jsem psala výše.
Moc pěkně napsaná, nejen cestopis, ale i příběh. Cestou po Americe mi připomenula podobnou/velmi podobnou, trasu www.svetuvstric.cz Evulekotule s rodinou. Tím přejezdem ze Severní do Jižní Ameriky.....Jak víte, já čtu s mapou vedle/proti sobě.



💖💗💕

Moc mě samu sebe potěšilo, že jsem si na čtení počkala na sváteční čas a vychutnala si to.

💙💚💛💜

Jinak u nás vše normální, pan Há vstane, něco posvačí a zase zaleze do teplíčka. Závidím mu, já včera měla třeba 16 hodin bez spánku a pak spím 4-6 přerušovaných hodin....čistého spacího času. Nepočítám do toho tedy sezení u tabletu nebo knihy nebo pospávání vsedě v pokoji....


Nedávno jsem ho strojila a za pár dní půjde zase na rok spát.....


Klidný konec roku všem.
💖💗❤💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...