neděle 10. prosince 2023

...klidné nedělní ráno,

 přes noc napadla špetka dalšího sněhu...

V pět hodin ráno, miluju pohled na vilu Františky Lipčíkové, ve které je v současné době pobočka knihovny Brněnská . Všude bílo, i na silnici jen jeden slabě projetý pruh...




A takhle to vypadá v 8 hodin, silnice projetá, v parku občas nějaký pejskař s miláčkem.



Jinak klid i u nás, pan Há ještě spí, já aranžovala adventní svícen na stůl, za chvíli si půjdu uvařit kávičku a pak nedělní "kolotoč".

Perníček na sklenici s vodou, soudruzi z NDR=já uělali chybu, neroztáhli u syrových perníčků na plechu trošku nožky od sebe, tak některé nejdou nasadit na hrnek s kafem....Příště....





Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...