čtvrtek 7. prosince 2023

...plány se snažím

 dodržovat, byť někdy se mi nechce. Ale perníčky jsem včera upekla.


Ale večer už jsem byla unavená na nějaká aranžmá. Navíc mi při odkládání sklouzl horký/prázdný plech na nohu, tak jsem pokulhávala a měla jsem sama na sebe vztek.

Dneska jsem to jen uklidila do krabic, něco málo na zítra k Uršule. Byla jsem rozhodnutá dopoledne zdobit polevou, ale nakonec jsem to neudělala. Simonka ty zdobené nejí, tak na co, že. Ty minulé, co jsme my dvě spolu pekly, už pomalu dojídají. Lepší sníst než pak vyhazovat, když ten cukr nahoře nikdo nejí....
Trochu jsem prala, včera i dneska, vařila oběd, jen na dnešek, losos a brambory, salát z okurky. Zítra mám v plánu nějakou zeleninovou směs s houbami a rýží. Bezmasé.

Tak sem dám něco z YT.

Mladá Vietnamka, která žije s rodinou v Německu, byla s dcerkou v listopadu za rodinou ve Vietnamu. To je v první části, ve druhé slaví, už doma/zpátky, své narozeniny. její muž se rozhodl pro novou tradici, peče jí dort/už podruhé....


💖💗

Před časem mi YT nabídl nové video z Japonska, mladí manželé s dcerou se přestěhovali do "lidového starého" domu u Nagana, v pohůří hor/Severní Alpy ???jim říká.
Tak možná uvidím, jak se topí v zimě v Japonsku. To dnešní video je teprve druhé v pořadí.....

Deník poklidného života 

💙💚

A nakonec k Noemi na Skandinávský domov.  
Několik nápadů na vánoční výzdobu, úklid a přípravu na svátky....


💛💜

Hezký večer všem.
💖💗❤💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...