úterý 26. prosince 2023

...první vánoční

 svátek, Hod boží, jsme byli s našimi mladými, celý den. Bylo to moc pěkné, jako vždy. Ale fotku nemám ani jednu. Taková čistě rodinná pohoda se vším všudy.

Po osamělém/my dva, Štědrém dni jsme měli plný dům. Ještě 24.prosince byly zbytky sněhu a skoro tedy bílo, přes noc na včerejšek to ale déšť spláchl.




Koukám, že tu mám jednu fotku stromku, před příchodem omladiny....


Dneska je venku stejně, zataženo temnými mraky, dost studeně fouká a vůbec to nepřipomíná zimu.

Mladí jeli s dětmi za druhou babi a dědou, děti tam na dvě noci nechají. Dcera jde asi jeden den do práce a Zbyněk si potřebuje oddechnout, zaslouží si pár hodin jen pro sebe....

Tak a já si v tom tichu prohlížím svá oblíbená videa.
Zjistila jsem, že první videa o asijském vaření, která sleduji, jsou už 14 let stará !!!!
Jedno z prvních, které mne zaujalo.


Roky plynou, už tak často nenatáčí, pejsek František už taky umřel. Do videí vkládají i nějakou upoutávku/reklamu na japonské restaurace. Tohle je video dva dny staré, tedy poslední v tomto roce....


💖💗❤

A  zatím poslední video mladé dvojice žijící na Aljašce. Udělali si výlet k jezeru na lov duhových pstruhů. Díru do ledu museli vyvrtat obrvrtákem, cestovali okolo po trasách na sněžných skůtrech a bydleli v pronajatém domečku, vše si museli přivézt, přes den -20. Prostě exotika....


💙💚

A nakonec pěkný příspěvek u duchodkaeva, smutný, pravdivý s pěknými fotkami.

💛💜

Půjdu vařit, pan Há vstal a budeme kávičkovat.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...