čtvrtek 21. prosince 2023

...dostali jsme

 poštu a přání od Ježíška/a mladých z Obory, samozřejmě...


Děkujeme.....👄

Jinak se tu střídá déšť s mlhou a slunce na modré obloze.

Mladí byli včera s dětmi ve městě, tak jenom takový mrk ....







Hezké předvánoční časy....

Při prohlížení svého Instagramu jsem narazila ve vydavatelství Kazda na specialitku. Tři e-knuhy od Raynor Winn/ové , jedna zadarmo při objednání všech tří najednou. Nevím, jestli to platí i pro papírové knihy.
Moc pěkné čtení, dost se v psychice hlavní hrdinky poznávám....




A samozřejmě bych to nebyla já, kdybych nečetla knihu s mapou po ruce. Takový moc pěkně napsaná cestopis propojený s příběhem a tragickým osudem jednoho z protagonistů....
💙💜

Dneska jsem byla v Ternu pro obyčejnou škrabku na brambory, tu minulou jsem v pondělí vyhodila se šlupkami do odpadu....a pro pár drobností. Peru letos poslední drobné bílé prádlo, vyluxovala jsem pokojík, uklidila suché prádlo, vařila oběd. A teď už nic....

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...