sobota 2. prosince 2023

...už jsem tady někdy

 v nedávné minulosti psala o Nami, mladé Japonce. O jejím každotýdenním videu, o vaření, úklidu, životu mladé svobodné ženy v Tokyo. Dnešní nové video je o zimním dnu.... Už několikrát mne napadlo, jestli mají v bytech v Japonsku/aj.asijských zemích, topení nebo používají jen klimatizaci, bednu od ní má ona v lodžii. Měla bych se zeptat evulekotule na www.svetuvstric.cz . Mám dojem, že byli v Japonsku přes Nový rok a byla jim tam na ubytování zima. Teď si z jejího vyprávění o Japonsku pamatuju hlavně to, že mají na veřejných záchodcích v kabině hudbu, kterou si můžeš pustit, aby okolí nevědělo, CO právě děláš, hihihi.

V minutě 23,33 je zajímavá vychytávka odšťopkování bylinek. Že mě často zaujmou takové blbůstky....


💜

Ale celé video je pěkné, už předvánoční.

Hezkou sobotu všem.
💖💗❤💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...