čtvrtek 14. prosince 2023

...něco doděláno,

 něco jsem ještě nefotila....

Ráno raníčko panna vstala..... Pan Há upadl/ v úterý, narazil si žebra a všechno ho bolí. Věřím mu, podle odborníků naražená žebra bolí víc než zlomená a trvá to dlouho.... Takže pomáhám mu se vším, včetně přípravy snídaně, to si dělal doteď sám. nají se a jde si ještě lehnout.....atd.atd.

Takže moje šestihodinová pohoda, svíčka ve tmě, na podkafíčku připravený vitamin/Livsane=C,D,Zn a CranberryPlus=brusinka/. Oba.


Dodělala jsem malý šátek pro sebe, Boneyard.



A druhý jsem ještě neprala ani nenapařovala, musím se dohodnout s dcerou, pro kterou je. Už takhle "nevypnutý" jí připadal ohromný, takže uvidím, po domluvě s ní. Mám ho už nějakou chvilku hotový, ale ležel ve skříni....
Oba jsou, shodou náhody, podle Stephana Westa.
Koukám, že je to i s Vojtíškem, mimino naší malé dcery, zdědila ho tedy vnučka, ale není moc panenkový typ. Tak je to spíš dekorace pokojíku....




A ani nevím, jestli jsem sem dala poslední ponožky z vánoční příze  od Vlněných sester. Nakonec má ponožky dcera, jen se zelenou jinou patou a obě děti. Ty už mají zelenou patu i špičku. Ale až na miniklubíčko to vyšlo ze 100 gramů. Plus ta jiná zelená ponožkovka, cca polovina 50 g klubíčka.


Nejsou ani moc vysoké, prostě, jak říká dcera, ponožky po vykoupání a ráno k televizi....

Snažím se doplést ještě jeden šátek, Kallaru, ale nekonečné střídání dvou barev po dvou řadách a nikdy nekončící ubírání ok....mě moc nebaví. Po dlouhé době jsem i kousek párala, protože mi uprostřed spadlo oko a prostě jsem to "neviditelně" nedokázala opravit. Stejně je pro mne, dcera má, podle svých slov, šátků dost a když už já jdu na delší čas ven, tak je pěkně a je mi se šátkem HIC.....

Ta trocha sněhu, co tu v Olmiku byla, je pryč, ale studeně fouká.
Dneska mám v plánu pečení nějakého malého množství cukroví, dopoledne těsta, odpoledne trouba.

Klidný den a pevné zdraví všem.
💖💗❤💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...