sobota 23. prosince 2023

...smutek

 v mém/našem srdci dnešního dne....A nejen dnešního, beru si to moc osobně, snažím se, seč mi síly stačí, nestáčet myšlenky na rodiny zabitých...Ano, zabitých v našem svobodném světě...Mladých, krásných, milovaných, perspektivních....

Den je podmračený, okolo poledne začalo sněžit i u nás v Olomouci a ve tři hodiny bylo takhle svátečně bílo...

Ticho/bylo by větší bez aut, poletující sníh a melancholie  v mé duši.....Zvonění a siréna v poledne...RIP....




Padá to do mokra, uvidíme, jestli to do rána nespláchne místo sněžení déšť. Ale zatím sněží....

Dopoledne taky dcera definitivně odvolala den u nás, Simonka má teplotu a je unavená. Tak přijel jen Zbyněk s Ondrou, přivezli nám půl kapra na zítra. Koupili ho dneska brzy ráno, potom Zbyněk za pomoci Milady zbavil kůže a vykostili. Všechno to je rodinné dědictví. Kdysi to tak dělal můj tatínek, od něj to převzal pan Há. U nich v rodině se ryba na Štědrý den nedělala...No a od něj, pana Há, se to naučila i dcera se zetěm....A i když kupujeme/kupují jen jednoho kapra pro dvě rodiny, je to náš rituál....

Přivezl nám také malou vánočku, kterou pěkla dcera s dcerou ??? a misku cukroví, které spolu taky dělaly. Já doufám, že se dá Simonka do kupy a 25. přijedou na oběd i odpoledne. Držím nám palce,


                                                           Klidný večer všem.

                                                        💖💗❤💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...