úterý 19. prosince 2023

...po ultra

 slunečném nedělním odpoledni je dneska druhý den pod mlhavou poklicí.

Včera byla mlha od noci, hustá tak, že mi ani knihovna před okny nepřipadala  romantická. 

Dopoledne jsem byla ve městě na oční kontrole, přiznávám, že po několika letech...A nález poplatný věku. Jedno oko dost "slepé". V lednu půjdu k optikovi.

Odpoledne jsem "odpočívala" a zkoukla jsem dva filmy. Ne teda v TV, ale na Netflixu. Vlastně taky TV.

Jeden mi doporučila dcera jako milou podívanou na zklidnění nervů, hihihi. A proč to sem dávám ? Protože jsem si dneska přečetla článěk/rozhovor s prezidentem Pavlem a cinklo mi to v hlavě. Být prezidentem není asi tak jednoduché ani ve volném čase, jeho, že.

Prezident vzkazuje vládě...

film Prezidentka


A protože miluju Vetchého, za mne OK...

jedna z recenzí:

Ezis 


"Tak já se ve státním zájmu obětuju a jeden valčík si s Váma zatančím." Tahle hláška by se mohla říkat na plesech :-D Těžká romantika, ale postavy se drží v rámci realismu a neberou se úplně vážně. A film si drží jednotný styl, žádné nečekané trapnosti nebo výkyvy ve kvalitě. To je skvělá kombinace, která se málokdy povede. Potěšilo mě, jak se scénář vyrovnal s tématem žen v politice - napůl vážně, napůl s humorným nadhledem. Jinak - pohoda, krásná Praha a zase pohoda. Do náročného roku 2022, který ještě začínal lockdowny, úplně ideální. A v podstatě lepší Disney než ty blbosti, co poslední dobou Disney produkuje. Jestli potřebujete milé uvolnění po náročném dni nebo krásné záběry na noční Prahu, doporučuju všema deseti. Jestli hledáte cokoliv jiného, tak radši ne :-) Za mě nejlepší česká romantická komedie.



A ten druhý film ?
Protože mám ráda autorku scénáře a sleduji její blog i Instagram/a život, že....dlouhé roky....



Trochu bláznivé, dobře obsazené herci, tak trochu asi ze života někoho.....ale jinak moc pěkně natočené....

A hlas režiséra....

  • „Střídavka je komedie, ale chtěli bychom ve filmu obsáhnout různé emoce, neměla by to být jen legrace za každou cenu. Ve své náladě by se film měl podobat třeba Báječným létům pod psa (1997). Věřím, že příběh Střídavky bude divákům blízký, ať už ji sami řeší nebo řeší jen jednu rodinu nebo jen vztah se svým partnerem. Když jsme scénář poslali Martinovi Hofmannovi, nejen že roli vzal, ale přišel se spoustou připomínek a nápadů,“ uvedl režisér filmu Petr Nikolaev(SONY_)




Takže jsem si užívala klid před bouří u filmů, tedy Vánocemi. Ne, u nás bude klid i o nich. Já je prožívám kladně, ale nepřeháním to. A s těmi filmy jsem sama sebe překvapila, v poslední době mě moc nebaví. A taky už jsem všechno viděla, hihihi. A v případě našich TV stanic několikrát. Nevýhoda věku....

Klidný 20tý den prosince roku 23.....všem.....
💖💗❤💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...