neděle 3. prosince 2023

...chce se mi

 vysvětlit, proč někdy píšu často, někdy je pauza ve psaní delší....

Psaní na můj blog mě NUTÍ soustředit se i na něco jiného, než je péče o pana Há a péče o domácnost. Aby vše bylo OK. Někdy napíšu jen pár slov, někdy dám jen nějaký obrázek. A někdy se do toho obuju a sdílím, co sleduji já.

A pomáhá mi to přežít někdy těžké/až klaustrofobické okamžiky mého života.

Dneska, jako každý den ráno,  jsem si dala zprávy na Seznam.cz.  Někdy jsem zhnusená bulvárním podtextem, někdy zjistím něco dříve, než to pak řeknou v České televizi, hihihi. Dneska mě zaujal článek o zvyšujícím se počtu nemocných tohoto přechodu podzimu do zimy....Česko je na hraně epidemie. Já si z toho vzala hlavně tuto informaci: Počty nemocných prudce stoupají. Hranice pro EPIDEMII je 1 700 nemocných na 100 000 obyvatel. My máme 1 500/a ještě to stoupá, ale je to vlastně dobrý....A mimo registrované nemocné je spousta těch, kteří nejsou započítaní = nejdou k lékaři.

                                                                                    ❤

Potom jsem si zjistila, že ze Star Dance vypadl cukrář a tenečník Josef Maršálek.*** Pro někoho radost, pro někoho smutek, je to sympatický člověk a má to v hlavě dobře srovnané. Což mnozí z nás nemají...

                                                                      💖💗❤💙💚💛💜

A jako poslední mi udělala radost článek o Vendule Pizingerové/ Svobodové/, ředitelce Kapky naděje. A zase platí to samé jako v mém minulém *** odkazu. Pro někoho slušná žena, pro někoho ne...A bulvár se na ní občas/často živí. Ale lidi, ruku na srdce. Kdo jsme si v životě neukročil vlevo či vpravo v jinak rovné lince života. Kdo z nás nemá ve svém životě okamžiky, na které radši nemyslí...A nikdo nás nepropírá na veřejnosti, nikdo nekýve vztyčeným prstem, nikdo neví, kdo z nás má máslo na hlavě.

Já osobně o svých prohřešcích v životě vím a proto jsem shovývavá k ostatním. A Vendulu mám ráda. Sleduji jí i na Instagramu, jejich rodinné cesty za dobrodružstvím a tak vůbec, hihihi.https://www.instagram.comlapizingerova/ .

                                                                                💏

A dost bylo článků v novinách.

Pan Há vstává.

Na stolku čeká adventní svícen, rok od roku minimalističtější, co dům dá. Zapálím první svíčku po obědě, až si v klidu sednu/sedneme.


Domluvila jsem si s dcerou předání vykrajovátek, která jsem jí půjčila, pekly se Simonkou včera. Já chci péct pár perníčků na pátek, to jdu/snad k Uršule na slezinu toxiholek. Letos naposledy.
Venku je mrazivo, sníh všude, na chodnících i na silnici sídliště. Sluníčko vykukuje...
Prostě hrůza, že. Že je v Česku v zimě sníh a mráz.

Klidnou neděli všem.
💖💗❤💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...