neděle 18. prosince 2022

...tak a je tu

 čtvrtá adventní neděle.....


Ráno jsem vstala a chtělo se mi jít na poslední nákup do Centra Haná. Maličkosti a vybírala jsem peníze v bankomatu/nejbližší ČSOB, prošla jsem se a nadýchala vlhkého vzduchu, bylo -2.
V 8 hodin nikde nikdo, silnice bez aut, jsme tu už/teprve třetí Vánoce a mám pocit, že je tu zatím nejvíc sněhu.

Pohled směr OBI, silnice a trať tramvaje na konečnou smyčku....Nikde nic....




A jsem doma.....


Přišla jsem domů v 9,30, pan Há zrovna vstával, uklidit nákupy, připravit vaření, uklidit ložnici, vařit...

Po obědě trocha odpočinku, sledování nového, letos posledního podcastu u Vlněných sester.....


Pletla jsem u toho, teď ještě kouknu na něco nového v mých oblíbených videí na YT. Uvařila jsem si kafíčko, pan Há pospává. Dneska je finále MS ve fotbalu, taky finále Britského cupu ve snookeru.

Ještě jedno video, které mne zaujalo maličkostmi, jak si vylepšit úklid a uložení pomůcek na domácí práce/úklid.


Něco asi okoukám. Navíc se taky stěhovala nami v Japonsku do většího bytu, tak tam je taky něco málo  vychytávek.


Nejen úklid a nákupy, ale i vaření.

Tak.
Před námi posledních několik dní a budou svátky.
Já pomalu a v klidu, nic nám neuteče.
V pondělí Zásilkovna.
V úterý vyzvednout Simonku, zpěv, koncert pro rodiče.....
Středa pochůzky a nákup posledních potravin....
Ve čtvrtek po obědě pro Simonku do školky, k nám domů, pak mladí přivezou i Ondru. Budou u nás spát, děti.
V pátek tedy ještě děti, pak i mladí s kaprem...a odjedou všichni domů.....

Klidnou neděli všem.
💖💗💙💚💛💜
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...