středa 21. prosince 2022

...po bílé nádheře

 je tady pošmourná běloba s nádechem černé. Neodklizené chodníky plné mazlavého rozježděného a rozšlapaného sněhu. Já si včera cestou ven krokem jeden dopředu, půl dozadu a do strany...rozhodila mojí bederní páteř....

Řeka Morava u školky zamrzlá slabým ledem.....






Ze školky jsme jely do centra města a šly na vánoční koncert nejmenších zpěváků.... Nemocnost byla znát podle malého počtu dětí, jejich nemocnosti. Jedné holčičce kapala babička do ucha nějaké kapky, celkově ale byla ,holčička, strašně unavená s kruhy pod očima. A naše "Marie" měla tu čest s ní stát a zpívat jako s "josefem". Naštěstí toho moc nenazpívala a jen se malinko kymácela. Jak můžou rodiče jít s takhle zničeným dítětem do kolektivu dalších dětí, a nejen dětí....

Naše holčička s růžovými sněhulemi. Ještě že je měla, ve školce byli dopoledne bobovat a oblečení na domů jsme sbíraly po různých topeních....


"Marie"


Bylo to hezké, ty koledy, ale loňský sbor nejmaldších se mi víc líbil.... Paní učitelka fantastická....

Za chvíli přijdou naše děvčátka na skok k nám...

Končím....dneska málo informací, už jsou tu....

💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...