čtvrtek 15. prosince 2022

...ani se to nezdá,

 ale pomalu se nám blíží konec pracovního týdne. Doslova mílovými kroky....skoky.

 Byla u nás paní z pečovatelské služby na každoměsíční zákrok u pana Há, při zapisování data příští návštěvy jsem vzdychla.... až v příštím roce. A pak jsem říkala panu Há, vždyť jsem nedávno otáčela list v kalendáři a zítra už je zase pátek....

Včera jsem vyzvedávala Simonku a vedla jí na street tancování v domě  dětí a mládeže.

Bylo to pěkné, atmosféra i všechny ty různověké děti....tancování, hlasitá hudba a radost všech. Dětí i přihlížejících.




Potom jsme šly čerstvě nově zapadaným městem na tramvaj.....



A já od tramvaje do kopečka okolo zrestaurované sochy...


Dneska mráz trochu polevil, ale zataženo je pěkně výhružně.....

Klidný podvečer i večer všem.
💖💗💙💚💛💜







1 komentář:

  1. krasne fotky,vnucka je v jednom kole a vy s ni,urcite jste obe stastne,moje vnucky uz nepotrebuji babicku,jsou uz dospele,samik pojede v nedeli se skolou do krkonos a vraceji se v patek pred stedry dnem,matysek je s mamou a tatou v ceske lipe,tak jsme tu pouze ja a manzel,ale protoze porad snezi a on pluhuje snih pro nejake firmy v okoli, tak ja topim a pluhuji na zahrade))), tesim se,az zase neco napisete a vyfotite,mam rozkvetly vanocni kaktus bily,potom cervenou hvezdu,a modre hyacinty,davam vam5 smajlikú, tak si je predstavte.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...