pondělí 26. prosince 2022

...druhý svátek vánoční,

 mladí jedou s dětmi ke spolutchánům. Děti tam na necelé dva dny nechají a vyzvedneme je společně pozítří odpoledne. Vyvezeme totiž pana Há na malý výlet a návštěvu, konečně, že...../B.Hrabal/

Včerejšek byl moc fajn den, byli u nás celičký den, vařily jsme spolu, popili gin i víno. Zasmáli se a i vzpomínali...

Děti si postavili Lego od Ježíška. Puzzle je na ně možná ještě těžké, tak jsme jedno sestavily my dvě s dcerou. Dodělala Simonka, když jsme šly chystat svačinku. Střed Evropy.


💙

Dneska ráno jsem si udělala snídani s dobrou vánočkou od dcery....
Je moc dobrá, i hezká, hihihi. Pan Há ještě spí, taky na něj čeká talířek i sklenice na kávu v kávovaru....



Rozhlížela jsem se, ještě jsem nevyfotila rozbalený adventní balíček od Vlněných sester.



Taška s pletoucí babičkou, jedna fotka na tisk na tričko, malé nůžky na nitky, placka s pletoucí babičkou, cedrové kuličky do skříně, taštička na pletení od mannonka a krásná příze. Příze vnikla ze spolupráce emiteri yarns a Vlněných sester, Merino Singles, tato je nazvaná Imagines, podle oblíbené skladby Johna Lennona...
/já už z jedné podobné příze Into My Arms loni pletla šátek, dostala ho ode mne k Vánocům Uršula..../

Placka už tam není, tu zabavila Simonka při hledání "dárečků" pro paní učitelky/prý co by se hodilo...., když jsme jí hlídali a prohrabávala moje "poklady" různě po krabičkách. Taky bych to měla přebrat, urovnat a uklidit...
Tato příze se mi barevně hodí k mé nové zimní bundě.....

Imagines z roku 1975


💚

No a co ještě při dnešním rozhlížení. Nechala jsem si tu knihy "pro celou rodinu", které děti a dcera dostayi od našeho Ježíška. Druhý díl Lelí ´s pečení cupcaků a jejich života jak šel....Začíná ne od stránky 1, ale od 321, jako pokračování knihy 1... A taky obsahuje  Voucher na 1 cupcake v pražském obchodě...

A potom tři knihy od peter-wohlleben, který píše nádherné knihy pro dospělé a děti.
Tyhle si prohlédnu/přečtu, než je zase včechny včetně kuchařky zabalím do tašky a vezmu ve středu autem k mladým. Včera tu byli pěšky a tramvají, tak jsem nechtěla, aby se s tím tahali....


💛

A co je tu ještě k rozhlížení ???
Momentálně nevím.

Stromek za denního světla, Betlém se zvěří podle Simonky, hihihi.
Pan Há vstává, jdu mu udělat kávičku....



Venku je chladno, nehostinno, hnědo, slabá mlha.

Klidný den i večer všem.
💖💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...