úterý 13. prosince 2022

...chvilku chviličku

 svítilo slunce naplno...A teď už fronta mraků od západu jeho svit utlumila. Co to říkám, slunce svítí furt, ale není vidět, že.



Venku je -3 a asi to chvilku vydrží bílé.....
Je to tedy jen poprašek, oproti horám, ale je to hezké.
Dneska si to "užiju", jdu vyzvednout vnučku ze školky, vedu jí na zpěv. Potom se na pár chvil potkám i s dcerou....
💕

Jinak nic nového, jak říkám, je TO dobře. Žádné zprávy, dobré zprávy. Z virozy se pomalu dostává i pan Há, jako chlap TO má všechno horší, že. 
💕

Já se snažím každý den těch 10 minut uklízet podle www.uklidproklid.cz, je pravda, že mě to nic nestojí než ta chvilka a mám radost. Asi si budu muset udělat do nového roku měsíční rozpis, co a kdy uklidit a všechno je pak jednodušší. Než najednou všechno....

Zase jsem vytáhla i pletení, ale ruce musím pořád šetřit...


Dcera má jinou práci, je v ní "v civilu", tak konečně unosí mnou pletené svetry.
💕

Jdu něco malého udělat.

Hezký den všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...