pondělí 5. prosince 2022

...den odpočinku, ale

 hlavně úklidu, převlečení a praní povlečení na dětských postelích, odpadky ...A co je těch kousků tříděných, komunální, plast, papír, biologický odpad, sklo...od každého něco. Byla jsem ve sklepě s květináči a miskami, které se mi zase nahromadili v malé skříňce, kterou mám na balkoně. A tam dávám, už potřetí v Olomouci/!!!!!, krabice s napečeným cukrovím. Ještě utřu prach a je to....Zítra zase dcera přiveze na dva dny Simonku, minule jí skolily horečky, tak si jí večer odvezla. Ona jí "přepere", aby si vzala medicínu. Nevím, po kom to dítě v tom vzdorování je. Asi po mně, já si pamatuju, jak jsem odmítala jako malá rozpuštěný acylpyrin na lžíčce. Brrrr. Nojono, asi to tak bude.

Dneska sem hodím jen několik odkazů na mé oblíbené instagramery, hihihi.

/lenka_eywa/

https://www.instagram.com/p/ClyavIWJjoO/?hl=cs...........jedlé plody na zahradě, dneska o mišpuli a pak i o něčem, co jsem nikdy neslyšela....Něco pro zahrádkáře.


/uklidproklid/

A dnešní příspěvek, jak umýt a ošetřit granitový dřez. Spousta nápadů, jak celkem ekologicky čistit svou domácnost. Já vypulírovala už dost věcí "za 10 minut" do Vánoc, čeká mě trouba, na tu se tedy netěším. Pořád to odkládám, že budu přeci péct a pak....


/dnesvyletujeme.cz/ jsou moje oblíbené příspěvky, sice už skoro necestuju, nejvíc prstem po mapě, ale....Třeba inspirace pro mé okolí.


/pan cuketka/

https://www.instagram.com/p/Clyc4FzDfgi/?hl=cs

 Je moje dlouholetá srdeční záležitost. Má takové série receptů....šetříme, pečivo, maso atd. a já ho sleduju už řadu let. Dříve tedy na jeho blogu, ale Instagram je taky OK.


/aimi.zh/

https://www.instagram.com/p/CkdwaJBjXkG/?hl=cs

 Je jeden z několika/kecám, mnoha cizích, které sleduji, má takové zvláštní nápady na tvary "buchtiček" na pečení. A já si ho dala do sledovaných kvůli "motání" gyoza taštiček.


/geninne/ Zase jedna oblíbenkyně původně z blogu, malířka a všeumělkyně, žijící v nově postaveném domě/manžel Manolo, v Novém Mexiku. Minulý týden si asi poprvé v poušti fotografovala sníh a zmrzlou vodu na rostlinách. Její malované obrázky mám moc ráda.


/mamastvorciat/ A ještě blízká cizina, skoro za humny, mladí manželé a roční čtyřčata. Dva kloučci a dvě holčičky. Sice má v poslední době moc spoluprací/reklam na zboží, ale na jednu stranu je to pochopitelné. Každá koruna, pardon euro, je dobrá s těmi ďáblíky.


/misasalak/ a její muž Saša, hokejový matador...jejich cestování, život doma i v cizině a v neposlední řadě pět dětiček. Začala jsem k nim nakukovat, když měli dvě....Trošku snobka, ale kdo by nebyl. Se zlatým srdcem a umí si své obhájit....Kdo sleduje, ví o čem mluvím.


/buznyvakci/ Dva sympaťáci, kteří spolu přestavují starší domek mílovými kroky....

Takže jsem se naprskala několik odkazů. Mohla bych sem dávat jeden odkaz za druhým, tolik zajímavých lidí je okolo nás. Ale víc už ne, protože ani nevím, jestli si TO může prohlédnout ten, kdo není na Instagramu přihlášený...Takže těm, co to neuvidí, se omlouvám, hihihi.

Je už zase tma, venku zatažená celá obloha a drobně něco více či méně poletuje vzduchem


                                               Klidný mikulášský večer všem.

                                                      💖💗💙💚💛💜

                                                                 👼🎃🎄



1 komentář:

  1. tak jsem si pocetla co co se deje u vas v olomouci, opravdu se nenudite,posilam vam smajlika,ale neumim to, tak si nejakeho predstavte.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...