čtvrtek 1. prosince 2022

...je mi to

 zcela nepochopitelné, ale dneska je první den prosince.....

Venku je chladno, dneska i vlhko, jsem několik dní nastydlá. Nic mě nebaví, jen trocha toho vyzvedávání dětí a o víkendu jsme byli sami.

Pletení mi nejde, bolí mě klouby, takže čtu, pospávám, kašlu, smrkám a koukám s panem Há na MS ve fotbale.... Fňuk.....

Tento týden utekl jako voda, oba se snažíme vymotat z nachlazení, na víkend tu budeme mít děti. Mimochodem taky s nudlí u nosu, hihihi.

Dneska sem vložím jen jedno video od Her86m2, poslední s tématikou vaření ze zeleniny ze zahrady a hlavně dýní. Dýňový chlaba ve tvaru dýně, těstovinky ve tvaru dýniček s omáčkou s houbami, špenátem a smetanou....atd. atd. Prvním sněhem a dobrůtkami s míchaným čajem.


🍆🍊🍅
Dýni jsem nenašla.....

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...