neděle 4. prosince 2022

...druhá adventní neděle....

 


Dopoledne vaření, malý úklid, na balkoně jsem měla připravené těsto na tlačené perníčky. Našla jsem nový recept, na jedlé. Ten minulý byl na ozdobné a taky pěkně kamenné. Jen ho nemůžu najít.
Takže tady ten "nový"... A je moc dobrý...i chuťově.
A pod ním ještě nějaké jiné recepty, včetně plněných čokoládou politých....



Příprava na plechy.......




A po upečení a natření vajíčkem.....
Andělé trochu jako golem....



Tak a dneska už nic.....

Včera měl narozeniny, šesté, prasynovec Péťa....pozdrav z Obory nám.....



No a ještě pro ty, co vydrželi číst a zajímá je to....

U Hamimmomy se sešla rodina a dělali 150 kg kimči.... Ke konci ona vaří pro všechny a chlapi spí v koutě....cca 7,40 minuta, hihihihi. Ženy jsou ze železa, hlavně tedy asijatky toho zvládnou pro chlapy ažaž...
Co je to na mne, já dělám tak ze 3-4 kg zelí a nevím kolik toho dělá dcera a spol., když mají kimči večírek....Ale 150 kg to není, hihihi.


A ještě jedna novinka od Nami z Japonska. Stěhuje se do nového, většího bytu, tak to budou videa zase oživená zařizováním. A už se těší na vaření a natáčení ve velké kuchyni. Ve videu říká, že v současném bytě je 9 let. Ten se mi tedy vůbec nelíbil...Neumím si představit, jak v té "krabici od bot" mohla tak dlouho žít. Ale udělala si to tam moc pěkné...jen ta velikost.....


V TV dneska pauza s fotbalem, tak pan Há sleduje snooker, já si budu chvíli číst a venku už je skoro tma....

Klidný večer všem.
💖💗💙💚💛💜















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...