čtvrtek 29. prosince 2022

...tři necelé dny

 a je tu nový rok 2023....

Už sem ani nepíšu svou oblíbenou, a častou, větu o tom, jak to.....

Včera jsem celý den polehávala a zaháněla virozu či co to bylo/je. Dneska už je mi líp.

Takže zase posedávám u pc a objevuji pro mne novinky. 

Třeba......

Budhovu ruku, citrus zvláštního tvaru....

https://asianstyle.cz/ostatni/11261-bushukan-aneb-buddhova-ruka-co-jste-nevedeli-o-tomto-zajimavem-citrusu/


💙

A nebo jakési kořeny.....



💚

Kromě polehávání jsem si i četla.
Tip na knížku jsem našla u Evy Kočí při čtení jejich blogu https://www.svetuvstric.cz. Chystají se přes Havaj do Japonska, tak chtěla tip na nějaké současné čtení....

Kniha je moc pěkná a chystám se koupit od této mladé spisovatelky a japanoložky další.....



Moc pěkné komentáře....

💛

Dcera mi připomenula ještě jednu "současnou" knihu o japonsku....Deník japonské manželky....

Jdu dneska vařit....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...