čtvrtek 22. prosince 2022

...venku je mlha

 skoro jako mléko, sníh ale pořád leží na zemi, střechách a větvích stromů.

Jsem zvědavá, jak bude na chodnících, jdu po obědě pro Simonku, snad nebude ledovka. Je nula na teploměru v šestém patře.

Ráno jsem vstala brzo, uklidila obývak, kuchyň a spol.....Převlékla polštářky v celém bytě, otřela parapety, připravila stoleček na stromek. Nesmím to přehánět, mám vpodstatě uklizeno, jen takové dolaďování. Jak často říkala moje maminka/fňuk, ty pořád uklízíš,,,,

Pan Há teprve teď vstává, nechám ho udělat jeho ranní "rituály", protože si tak šetřím nervy, hihihi. Pak si spolu dáme kafíčko.

Tak jsem na PC a dám sem dneska jen dvě věci, které mne zaujaly, z mnoha, že.

Včera byl zimní slunovrat, ani jsem nepostřehla, že by se o tom nějak zvláště mluvilo. 

Byly jiné věci na přetřásání/válka na Ukrajině, jejich prezident v USA atd. Co si o tom myslí"Kavel, Mivek, Lůďa"/tj. Kaiser a Lábus pro neznalé citátu..../. Znáte to. Masírování mozků nás lidí. Prostě hlavním vládcem nad našimi životy nejsou politici, ale média. Ta když si na někoho "posvítí", tak to je kolotoč. Přestože toho "chudáka" za měsíc, rok, roky.. soudy osvobodí a dostane tučné odškodné....Konec, končím.

Zpátky ke slunovratu.

Takhle se slaví v Čině u jedné z mých oblíbenkyň.



Na videu je toho spousta z jejich zvyků. Vařila na páře plněné masky lvů ??? pro každého v rodině. Z barevnách těst, přírodně obarvených. A zase vaření spousty možských potvor, vaření silných vývarů a plněných knedlíčků.... a soudržnost rodiny. 

A ještě na skok na druhou stranu zeměkoule, do Portlandu v USA.

Alicia pletla návleky a palčáky pro Amélii, neodolala jsem si sem jeden obrázek ukrást, tyhle se mi moc líbí....
Hlavně tedy to vyšívání, na to moc nejsem šikovná.

obrázek z blogu :

V tomto příspěvku je i návod na pánskou zimní čepici....

Jdu na to kafíčko.

Klidný den všem.
Konečně o trochu delší než ten včerajší ....
💖💗💙💚💛💜






1 komentář:

  1. Hodně zdraví,štěstí,lásky přeji celé vaše rodině.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...