neděle 11. prosince 2022

...třetí

 adventní neděle.

Venku posněhává a je nula.




Nic moc proti horám, ale takhle z tepla domova je to hezký pohled. Včera jsem byla dopoledne v klídku po pátečním setkání s Uršulou, letos naposledy. Bylo to moc fajn, dostala jsem dárečky a vánočního skřítka....Tak zase příští rok, kolegyně moje....



Koukali jsme včera s panem Há na dva fotbaly, v obou případech vyhrál ten méně pravděpodobný, hihihi. A já připravila dvě těsta na cukroví. Péct budeme po obědě.
A později na chvíli přijedou mladí s dětmi.
A začíná mi kvést orchidea.


Klidnou neděli všem.
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...