úterý 13. prosince 2022

,,, a ještě něco z dneška....

 Odpoledne pro Simonku do školky a pak na zpěv. Příště musím jít dříve, chodníky namrzlé, sníh uklouzaný, dalo mi to práci sebou někde nepraštit... Před několika lety jsem si cestou v práci na podatelnu, ředitelství je v nemocnici v Ústí/L přes dvouproudou silnici naproti všem ostatním budovám, natloukla a....A jak jsem sebou flákla, doslova, zlomila jsem si kotník. Od té doby se bojím sněhu a ledu na chodnících....

Ve městě jsem se po odevzdání vnučky potkala s dcerou, která potom Simonku v pět vyzvedla domů. My jsme si ale předtím pochodily po náměstí.


Pak mě doprovodila na tramvaj domů cestou přes jednu uličku, Šemberovu, kde si majitelé domů zvykli dávat ke svým vstupním dveřím ozdobený stromeček.
Ulička je z Dolního náměstí před jeho spodním koncem vpravo a potom v půli ulice vlevo a je to jen kousek na Tržnici zase doleva.....




Bylo to hezké, i když všechny asi ještě nesvítily.

Doma jsem pověsila na větvičky ve váze dvě "baňky", které Simonka dělala ve školce.
Oboustranné.


A nakonec jedno video z Číny, moje krásná oblíbenkyně dělala po ránu směsi čajů z nasušených ingrediencí a balila je jako dárečky. Destilovala sušené růžové lístky, pila čaje a seděla s ptákem/bílým na hlavě u PC.


👈

Hezký večer všem.
💖💕💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...